Version 8.2 wird vermutlich im Dezember 2012 veröffentlicht werden.
Liste der vorläufigen Änderungen in Version 8.2/8.3
Erste chinesische Fahrzeuge:
-Leichte Panzer - Renault NC-31, Vickers Mk.E Type B/T26, M5, 59-16, WZ131, WZ132
-Mittlere Panzer - Type 97 Chi-Ha, Type58, T-34, T-34-1, T-34-2, Type 59 (WZ-120), 121
-Schwere Panzer - IS-2, 110 (IS-2U), 111 1/2/3, 111 4/5
China Techtree:

China Trailer:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... KkbgJ2jkKU
Bilder einiger Chinatanks: http://wot-news.com/main/post/11072012/2
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Neue amerikanische Panzer:
-Leichte Panzer - Т21, T71
-Mittlere Panzer - T69, Т54
-Schwere Panzer - Т57
Neuer USA Techtree:

Bilder USA Tanks: http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... -included/
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Neue Premium-Fahrzeuge:
-Französischer Stufe VII schwerer Panzer FCM 50t
-Britischer Stufe VI schwerer Panzer TOG-2
-Britischer Stufe VII Jagdpanzer AT-15A
Bilder Neue Premium Fahrzeuge: http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... -vehicles/
Folgende 4 Karten wurden für das neue Rendering-System überarbeitet:
-Prokhorovka
-Redshire
-Erlenberg
-Ruinberg
Der Patch hört sich bisher sehr gut an, Gleich eine komplett neue Nation und eine weitere Med/heavy Linie der Amis.
Tanks sind schön anzuschauen wie immer, bin mal auf die spielweisen gespannt, gepanzerte Meds mit Autolader, bei den Chinas Tip ich mal auf bouncing machines like Typ59.
Einer ist ja als T9 angegeben ein Typ58 als T6, sieht nach verdammt heissen Tanks aus. Hoffe euch läuft genauso mir jetzt schon das Wasser im Munds zusammen.
@Galli, ja ich weiss leider keine 2te deutsche Td oder Med Linie,... es tut WG auch ganz sicher leid,................NICHT!!!!!!!!!
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Tech tree (UI):
-the space between tiers will be reduced. The whole tree will be displayed in FullHD mode.
-hyperlink "back to tech tree" will be changed to a button with nation logo (flag)
-hint on the remaining experience/credits will be added
-experience and free experience counters will be added to tank screen (each tank in tech tree)
Optimization:
-the performance of speedtree render will be improved which should decrease FPS drop in sniper mode, and improve overall performance for maps with lots of trees
-the performance of South Coast and Highway maps will be improved due to reconfiguration of water. For other maps the improvement is going to be less noticeable.
Aiming:
-fixed bug with reticle "shaking" aside while aiming. The issue was related to precision loss due to server load management, when one process "transfers" vehicle to another process
-substantially decreased vehicle vibration on roughness of terrain - via software tuning and fixing hitboxes of the objects. Riding over railroad is more fun now.
Gameplay:
-fallen trees will now impact visibility system. Hurray!
Penetration / Non-penetration:
-fixed bug with shell disappearing after penetrating spaced armour and then ricocheting (eg sloped spaced side armour of IS-tanks)
-fixed bug with shell shell disappearing after penetrating spaced armour, and gun making "saving throw" after being hit.
HUD:
-module icons in left bottom corner will get repair speed indicator (same mechanics as reloading)
There going to be many more minor improvements, but that's it for now.
mfg.Blade