Wot Patch News: 8.3 Reisschüsseln/ARTINERV

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Blade
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Wot Patch News: 8.3 Reisschüsseln/ARTINERV

Beitrag von Blade » 08.11.2012, 17:22

Wot Patch News: 8.2 Autolader Amis/Reisschüsseln im anmarsch

Version 8.2 wird vermutlich im Dezember 2012 veröffentlicht werden.

Liste der vorläufigen Änderungen in Version 8.2/8.3

Erste chinesische Fahrzeuge:


-Leichte Panzer - Renault NC-31, Vickers Mk.E Type B/T26, M5, 59-16, WZ131, WZ132
-Mittlere Panzer - Type 97 Chi-Ha, Type58, T-34, T-34-1, T-34-2, Type 59 (WZ-120), 121
-Schwere Panzer - IS-2, 110 (IS-2U), 111 1/2/3, 111 4/5

China Techtree:

Bild

China Trailer:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... KkbgJ2jkKU

Bilder einiger Chinatanks: http://wot-news.com/main/post/11072012/2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Neue amerikanische Panzer:


-Leichte Panzer - Т21, T71
-Mittlere Panzer - T69, Т54
-Schwere Panzer - Т57

Neuer USA Techtree:
Bild

Bilder USA Tanks: http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... -included/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Neue Premium-Fahrzeuge:

-Französischer Stufe VII schwerer Panzer FCM 50t
-Britischer Stufe VI schwerer Panzer TOG-2
-Britischer Stufe VII Jagdpanzer AT-15A

Bilder Neue Premium Fahrzeuge: http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... -vehicles/


Folgende 4 Karten wurden für das neue Rendering-System überarbeitet:


-Prokhorovka
-Redshire
-Erlenberg
-Ruinberg

Der Patch hört sich bisher sehr gut an, Gleich eine komplett neue Nation und eine weitere Med/heavy Linie der Amis.

Tanks sind schön anzuschauen wie immer, bin mal auf die spielweisen gespannt, gepanzerte Meds mit Autolader, bei den Chinas Tip ich mal auf bouncing machines like Typ59.
Einer ist ja als T9 angegeben ein Typ58 als T6, sieht nach verdammt heissen Tanks aus. Hoffe euch läuft genauso mir jetzt schon das Wasser im Munds zusammen.

@Galli, ja ich weiss leider keine 2te deutsche Td oder Med Linie,... es tut WG auch ganz sicher leid,................NICHT!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tech tree (UI):

-the space between tiers will be reduced. The whole tree will be displayed in FullHD mode.
-hyperlink "back to tech tree" will be changed to a button with nation logo (flag)
-hint on the remaining experience/credits will be added
-experience and free experience counters will be added to tank screen (each tank in tech tree)

Optimization:

-the performance of speedtree render will be improved which should decrease FPS drop in sniper mode, and improve overall performance for maps with lots of trees
-the performance of South Coast and Highway maps will be improved due to reconfiguration of water. For other maps the improvement is going to be less noticeable.

Aiming:

-fixed bug with reticle "shaking" aside while aiming. The issue was related to precision loss due to server load management, when one process "transfers" vehicle to another process
-substantially decreased vehicle vibration on roughness of terrain - via software tuning and fixing hitboxes of the objects. Riding over railroad is more fun now.

Gameplay:

-fallen trees will now impact visibility system. Hurray!

Penetration / Non-penetration:


-fixed bug with shell disappearing after penetrating spaced armour and then ricocheting (eg sloped spaced side armour of IS-tanks)
-fixed bug with shell shell disappearing after penetrating spaced armour, and gun making "saving throw" after being hit.

HUD:

-module icons in left bottom corner will get repair speed indicator (same mechanics as reloading)

There going to be many more minor improvements, but that's it for now.



mfg.Blade
Zuletzt geändert von Blade am 28.12.2012, 15:12, insgesamt 3-mal geändert.

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Re: Wot Patch News: 8.2 Autolader Amis/Reisschüsseln im anma

Beitrag von [FtN|FH] Galli » 08.11.2012, 18:05

Blade hat geschrieben:
Der Patch hört sich bisher sehr gut an, Gleich eine komplett neue Nation.

mfg.Blade
Nicht wirklich guckst du genauer hin besteht, wie man die Chinesen noch heute kennt, der gesammte Baum aus hauptsächlich russischen Tanks (sollte klar sein als Sozialistische Nation bis heute), japanische Tanks, amerikanische Tanks , britische Tanks und sogar französische Tanks die es hauptsäschlich schon ingame gibt der Type59 ist auch nix anderes als ein generfter T-54.

Andere Sachen hätten imho mehr priorität gehabt als eine neue Nation reinzubringen (beispielsweise Ausbau der anderen Trees beispielsweise Deutsche, Franzacken oder Briten) und selbst wenn hätte ich nicht die Chinesen reingebracht meines Wissens standen die auch nie zur Debatte, wenn sie nen mischmasch-Tree reinbringen wollten hätten sie mit dem Europatree anfangen können aber nen japanischer oder italienischer Tree wäre wahrscheinlich sinnvoller gewesen.
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Beitrag von Blade » 08.11.2012, 18:32

ich habe hingeguckt und du hast recht, aber man kann den "2ten" Weltkrieg leider nicht neu erfinden,

wichtig ist mir, das Kontent kommt und ich für die kohlen die ich, du und andere hinblättern, was für uns bei rum kommt.

Hoffe das der Patch bis Weihnachten raus is,
die Briten sind atm nicht so mein Fall, sie erscheinen mir fast etwas lächerlich und underpowert, bin aber auch erst bei T6,
T7 sieht aber laut ingame Daten und hören sagen nicht besser aus.
T8 Gegner in der Kompanie oder Random Gefechten haben mir bisher auch keine Angst eingeflößt.
Bin von den Briten eher entäuscht imo.

Da könnten mir die chinesen ala TypeXX oder gepanzerte Ami Meds mit autolader besser gefallen.

Ist halt geschmackssache,

Das die meisten Chinesen Tanks nur abgewandelte Russen sind stört mich weniger,
aber das ganze gepaart mit neuer Ami Med Linie ist für einen einzelnen Patch schon recht groß.

Ich freu mich auf jedenfall drauf.

Siehs positiv :), im nächsten Patch ist es dann wiederum warscheinlicher, das wieder eine andere Nation neuen Kontent erhält.

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Beitrag von [FtN|FH] Galli » 08.11.2012, 19:54

Ich wollte damit im Grunde sagen das die Chinesen ihren weiterhin ihren Ruf als "die Kopierer" alles möglichen aka Plagiatoren weiterhin gerecht bleiben.

Die Hight Tier Briten sehen ganz brauchbar aus von den Daten her aber wie ich bereits lange vor Einführung der Briten gesagt habe, hauptsächlich Papptanks und 90° Panzerungen, dafür haben sie aber einen Faktor der absolut nicht underpowert ist und das ist quer durch den ganzen Tree eine abartig gute und bessere Genauigkeit bei den Kanonen im Vergleich zu den anderen Nationen mit weitem Vorsprung.

Die neuen Amitanks sind zum Großteil Light Tanks, sogar relativ hohe Light Tanks vom Tier her wahrscheinlich handelt es sich dabei um die seit ewig angekündigten Christie-Tanks (aber nicht so ewig wie der 2. TD-Pfad der Deutschen :RoM: ). :hehehe:
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Beitrag von Blade » 10.11.2012, 12:14

So hab mal wieder Neues gefunden, auch nach zu lesen auf Overloards bullshit blok.

Wie immer der übersichthalber oben im ersten post.

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Beitrag von Blade » 18.11.2012, 12:20

Zum Thema: Fallen trees will now impact visibility system.
Aber bevor ihr jetzt alle loszieht und im Spiel anfangt, übungsweise Bäume umzulegen (im wahrsten Sinne des Wortes), dabei den eigentliche Sinn des Spieles vergesst, weswegen es nun erst recht zu Skandal-Ergebnissen wie 15:2, 15:3 oder gar 15:4 kommt, solltet ihr lieber das von Wargaming offiziell empfohlene und für 5450 Goldstücke im Geschenkeshop erhältliche folgende Programm holen und installieren :

Bild

(Nicht vergessen: Deckt euch damit nicht ein, nehmt nur ein Exemplar und auf gar keinen Fall für euch selbst. Niemals.....nie ....macht es nicht.... schenkt es jemand anderen. Der andere kann es ja dann für euch kaufen. Damit seid ihr dem Geist des Geschenkeshops entsprechend auf jeden Fall auf der richtigen Seite)

Natürlich wird es bald ... in Kürze .... also irgendwann ein offizielles Video zu diesem überaus komplexen Themenbereich "Mein Freund, der umgefallene Baum" geben.

Titel: Wargamings Baumschule.
Hoffendlich hat WG genüg Förster eingestellt, die den Wald auch wieder aufforsten,....... :lol: :lol:

Wird wohl dann demnächst auch die holzfäller Medaille verliehen, hab ich gehört, glaub 100 Bäume in einem Spiel umfahren.! XD

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Beitrag von [FtN|FH] Galli » 18.11.2012, 15:30

Äh Quelle?!
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Beitrag von [FtN|FH] Galli » 18.11.2012, 15:52

Hier werden die Chinucken mal vorgetsellt mit jedem Panzer soweit ich sehen kann und deren angebliche Stärken und Schwächen präsentiert.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6umfwXWxdc
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Beitrag von Blade » 20.11.2012, 22:06

Frisch aus dem WGofen, 8.2 Patchnoteskuchen. A la Testserver numero Uno.

Content:


- New Chinese Tech Tree added (17 vehicles, light, medium and heavy tanks). Light Tank Tier I Renault NC-31 will be given to all players along with a new garage slot.
- New line of American tanks added: light Т21, light Т71, medium Т69, medium Т54E1, heavy T57 (Researching this line starts/extends from medium М7 tank).
- New premium tanks available for purchasing: British heavy tank TOG-2, British TD АТ-15А, French heavy tank 1945 FCM 50t.
- Reworked the following maps with the new render: Prokhorovka, Redshire, Erlenberg, Ruinberg.
- Reworked sounds of ricochets, tanks hits and penetrations
- Reworked sounds of round hits in landscape and ambient objects
- Reworked sounds of low-caliber guns
- Added Jordanian flag to emblems
- Added the “Patton Valley” achievement for the destruction of 100 M46 Patton or M48A1 Patton III. After the update release all previously destroyed tanks (of this type) will be counted.
- Added “commemorative” – achievements without a grade, which can be granted to a number of players, several times per battle:

• ‘Lucky’ – Witness the destruction of an enemy vehicle by an enemy team player. You must be 10 meters or less from the enemy vehicle at the moment of its destruction.
• ‘Cool-Headed’ – Survive at least 10 ricochets and non-penetrations in a row from enemy team players.
• ‘Spartan’ - Survive a ricochet or non-penetration from an enemy team player. Your vehicle must have less than 10% of its hit points left.
• ‘Ranger’ - Destroy all enemy light tanks (at least 3) in the course of one battle.

Game mechanics:

- Fallen trees are counted as masking cover (like bushes) for the visibility system (fallen trees were excluded from the calculation of visibility earlier).
- Reduce or completely removed tank vibration on ruins, rails and small objects.
- Increased radius of gun fire and hits sounds, Changed the way these effects sound on distance
- ‘Brothers-In-Arms’ perk now gives bonus to ‘Mentor’ perk
- Changed to historical armoring of the Т-34-85, IS, Matilda (British) tanks.
- Changed the hull weight of the Churchill LL tank from 22000 to 20869 kg.
- Changed the weight of the AEC A190 engine from 400 to 800 kg.
- Changed the hull weight of the Valentine LL tank from 8700 to 8300 kg.
- Reduced the research cost of the 2x Leyland E164 engine for Matilda tank to 310 experience points.
- Increased the research cost of the Churchill tank after the Matilda tank to 11500 experience points.
- Fixed the receiving mechanics of the “Sniper” achievement
- “Patrol Duty” achievement is counted in the “Kay’s Medal” achievement
- The Panther M10 added to the “Hunter” achievement

Graphics and technical improvements:


- Draw distance (settings/graphics/draw distance) increased for minimum graphics quality settings from 400 to 600 meters, and from 1000 to 1400 meters for maximum graphics quality.
- Improved rendering performance of trees and vegetation – this should reduce performance drawdown in the sniper mode when one has a large amount of vegetation on the screen.
- Low performance fixed for some configurations (mainly for Radeon VGAs) for the following maps: Steppes, South Coast, Highway, Mines, Widepark, Abbey.
- Fixed wrong auto-detect of the Texture Quality in the Graphics quality menu.
- Reworked and optimized some destruction effects of buildings and objects
- Some ambient objects were reworked and readjusted basing on productivity of improved graphics
- Added shadow of the vehicle in garage
- Added effect of decreased brightness and density of emblems and inscriptions while in post-mortem mode

UI
:
- Battle Interface: module icons (left bottom corner of the screen) now has an interactive repair progress indicator.
- Fixed sharp camera angles change when interacting with other objects (tanks) in some situations.
- In the tank tech trees the distance between the levels of the tanks was reduced.
- In the tank tech tree the way out to the common tech tree of the nation was changed (the button with the flag of the nation instead of labels, links).
- In the tank tech tree research cost and the purchase price for the tanks and the module will be display ed regardless the state of the tank / module.
- In the tech tree, If theere is a shortage of resources or expertise, the pop up will show how much experience or credits is needed for leveling / purchase.
- In the tech tree tank’s experience representation was changed.
- For post-mortem mode of viewing players from your team:
• Fixed drowning indicator display
• Added the display of ‘empty ammorack’ display
• Added the status of tank modules and tank crewmembers display
- Removed display of damage to allies from after-battle statistics
- The login message ‘Cannot connect. Probably connection is blocked by firewall’ changed to ‘Unable to connect to the server. Probably server is on maintenance or connection settings check is required’
- The old message about attempt of login with old version of the client changed from
- "The login packet sent to the server was malformed" to "Error in authorization on game server. Probably your game client version is outdated or damaged’
- Changed armoring displaying interface (without displaying the armoring itself) of the SU-5, T-46, КВ-13, SU-85B, SU-101, Object 268, KV-2, KV-3, IS-3, KV-4, IS-8, IS-7, ISU-152, VK 4502 A, PzV Panther, Centurion, Centurion Mk3, FV4202, Covenanter, Cruiser MkI, Valentine, Caernarvon, Centurion, M6.
- Structured the visualization of the British tanks.
- Fully reworked the design of tank selling window

Fixes:

- Found and fixed the bug when a projectile disappears after penetration of the mantlet, hitting the gun and the gun is ‘not damaged’.
- Fixed a bug with the disappearance of the shell after breaking the spaced armor and the subsequent rebound of the main armor of the tank.
- Fixed "flying" tanks at high ping and significant loss of data packets.
- Fixed displacement and "tugging" of aim in the sniper mode.
- Fixed an abnormally high damage from ramming in some cases.
- Fixed a low cost of repair of the tank in case of flooding.
- Fixed blocking of a flooded tank after battles on the global map.
- Fixed a bug when in some cases a destroyed by enemy ally’s tank continued to gain experience for the damage of spotted enemy vehicle during the battle.
- Fixed the rare issue, which caused players to be balanced in excluded game modes
- Fixed the disappearance of destroyed vehicles burning effect on relevantly close distances
- Fixed the display and collision models discrepancy of some buildings and objects
- Fixed possibility to enter ‘before-battle UI’ of special battles, which one cannot leave afterwards
- Fixed different rounding of W/L ratio percentage in different statistics windows
- From the after-battle statistics ‘battle efficiency’ tab removed damage dealt to own vehicle
- Fixed the error, which caused rare cases of Ammo Rack critical hit not being counted in after-battle statistics
- Fixed the error of displaying on minimap SPG marker as Tank marker
- Fixed the influence of some sniper reticule settings on arcade reticule
- Fixed some errors in list of complaints in after-battle statistics.
- Fixed camouflage errors of the Pz V/IV, A-32 tanks.
- Fixed models and textures errors of the Object 268, T-46, IS-8 vehicles.
- Fixed inscriptions and emblems of the KV-5, M5 Stuart tanks.
- Fixed destroyed models errors of the Gw Panther, Е-100, Lowe, Grille, Lorraine39 L AM, Lorraine40t, T25-2, Panther M10, Object 212, Object 704, AMX 13F3AM, AMX 105AM, ARL 44, Matilda (British), AMX13-75 vehicles.
- Fixed incorrect shot effect of the 8.8cm KwK43 L/71 gun for the Tiger tank.
- Fixed incorrect exhaust effect of the В-2К engine for the KV engine.
- Fixed names of some American tanks.
- Fixed incorrect displaying of hit/penetration marks on the KV-1S, Т110Е4.
- Fixed the receiving description of the “Top Gun” and “Sniper” achievements.
- Fixed the description of the “de Langlade's Medal” achievement

TEST SERVER 8.1 warscheinlich noch diese Woche!

So mehr weiss ich auch nicht, Aber immerhin.

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Beitrag von Blade » 21.11.2012, 17:38

http://worldoftanks.eu/news/4730-public ... ion-82-de/

So nun ist es offiziell, Testserver nr. 1 am Donnerstag, und die patchnotes nun auch auf deutsch.

Sind ein paar schöne Features und auch Bugfixes bei, unter anderem, sollen die sogenannten Abpraller in Zukunft weniger werden.

Was imo einer der nervigstens Features im Spiel ist,

Auch sehr schön die Anzeige der Reparatur Zeit, so kann man jetz auch wunderschön erkennen und besser timen wann man wieder mobil sein wird.

Baumkronen umgefallener Bäume glaube im Umkreis von 10 m zählen nun zur tarnung dazu, aber soweit ich weiss immer nur eine Baumkrone.

Bis her sieht das ganz Vernünftig aus , ig freu mir, was mich nur wundert ist, das es diesmal keine größeren Bufs/Nervs gibt, aber kann ja noch kommen :)

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Beitrag von [FtN|FH] Galli » 24.11.2012, 21:13

Aus Overlords Bullshitblock, den Comments zu 8.2:
inimical hat geschrieben: November 24, 2012 4:01 PM

>Fixed bug with shell shell disappearing after penetrating spaced armour, and gun making "saving throw" after being hit.
>Fixed bug with shell disappearing after penetrating spaced armour and then ricocheting (eg sloped spaced side armour of IS-tanks)

Players were complaining about this since forever, IS tanks are actually famous for having magical force field, but you only noticed it now? How pathetic, yet again playerbase notices bugs months before belarusian drunkards do. You should issue an apology for disregarding community's bug reports for so long, but of course you won't, plebeians like you will never admit their mistakes.
Ganz genau meine Gedanken zu diesem Thema und das seit Jahren wenigstens einer der es noch so sieht :vomit: , seine diskriminierenden Pöbeleien sind ebenfalls äußerst amüsant! :lol:
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Beitrag von Blade » 24.11.2012, 22:37

tjo geb ich dir recht, das spiel ist nach wie vor immer noch sehr verbuggt, aber es kann ja nur besser werden.

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Beitrag von ostwind2 » 25.11.2012, 22:26

genau...und niemand wird gezwungen hier zu zocken, also bei den besoffenen Russen...und wer mich kennt weiß wie ichs mein!

ruhig brauner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

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Beitrag von Blade » 27.11.2012, 17:46

Änderungen an der Version 8.2:



Das World of Tanks-Team hat eine Menge statistischer Daten aus unserem ersten öffentlichen Test der Version 8.2 gesammelt. Wir haben diese genau ausgewertet, und uns aufgrund der vorgefundenen Ergebnisse dafür entschieden, die Einführung der chinesischen Panzer von der Version 8.2 auf die nächste Aktualisierung zu verschieben. Dadurch sollten wir genug Zeit haben, notwendige Korrekturen und Verbesserungen vornehmen zu können, um das Spielerlebnis aller neuen Elemente für euch zu perfektionieren.,.. http://worldoftanks.eu/news/4813-changes-update-82-de/

.....................................................................................................................................................................................................................
Ich konnte die Testversion ein bisschen anzocken, hab mir die daten der Tanks angesehen und mit anderen im Tier verglichen,
da gabs schon noch einige Ungereimtheiten, aber deshalb den Gesamten Tree zu verschieben
finde ich sehr Schade, hatte mich auf die t8 lights mega gefreut, andererseits waren einige Tanks noch sehr unbalanced.
Naja jetzt wissen wir schon mal was in 8.3 kommt. Dieses jahr wohl leider keine Reisschüsseln mehr unterm Weihnachtsbaum.

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Beitrag von Blade » 29.11.2012, 19:11

Änderungen Testversion 8.2.2

Serverseitige Änderungen:
-Korrektur des Bugs, bei dem Panzer in nicht zerstörbare Objekte eindringen konnten
-Korrektur des Interface-Bugs im Shop, der bei der Aktualisierung des Fensters auftrat
-Korrektur der Belohnung für die „Glückspilz“-Auszeichnung
-„Stahlwand“-Auszeichnung wird bei Selbstmord-Aktionen nicht länger verliehen

Ökonomie:

-Korrektur des Tarnfarben-Preises für SU-122-44
-Neuanpassung der Preise für amerikanische Fahrzeuge

Tarnfarben:
-Neuanpassung der Tarnfarben und Beschriftungen für die neuen amerikanischen Fahrzeuge
-Korrektur von Fehlern im Tarnfarben-Design des M6A2E1

Balance:
-Chinesische Panzer für Überarbeitung zeitweise entfernt
-Fehler in den Panzerungswerten der folgenden Panzer behoben: Т-54, Т-50-2, Matilda (British), VK2801, Somua Sau 40, D1, M4A2E4
-Geschütz des T-34 überschneidet sich nicht mehr mit dem Panzermodell
-Fehler in den Panzerungswerten des KV-1S und FCM 36 Pak 40 behoben
-Größe der Wanne und Länge des Geschützrohrs vom Löwe historischen Werten angepasst
-Eigenschaften der folgenden Panzer angepasst: Type 62, Type 59, T57 Heavy, Т54E1 und FV215b

Sound:
-Wiedereinführung der alten Sounds für Panzertreffer
-Ventilatoren-Geräusch aus der Premium-Garage entfernt
-Korrektur der Sounds für „Sieg“ und „Niederlage“ in der Kampfauswertung

Interface:
-Korrektur der Tool-Tipps im Shop
-Korrektur eines Bugs bei dem nach Verkauf eines Event-Panzers das Interface einfrieren konnte (z.B. beim KV-220, Pz V/IV, etc.)

Was der Balance Teil genau beinhaltet, interesiert mich doch schon sehr, wie immer steht nicht genau dabei was das genau für Veränderungen/Anpassungen sein sollen: Das kotzt mich echt an,.. :vomit:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Änderungen Chinesische Prem Tanks:

http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... ersion-82/

Buff der Chinesischen Premium Tanks.

Typ 59 8.1:
Dmg 230/230/330
Rof 7,5
Dpm 1725
Pene 175/235/50

Typ 59 8.2.2:
Dmg 250/250/330
Rof 6,9
Dpm 1725
pene 181/241/50

----------------------------------------------------------

Typ62 8.1:
Dmg 160/160/280
Rof 10,51
Dpm 1681,6
Pene 130/205/43

Typ62 8.2.2
Dmg 180/180/300
Rof 10,53
Dpm 1895,4
Pene 145/250/43

Gerade auch noch gefunden:

Rebalancing of the Type 59 & 62


Type 59
• Changed the traverse speed has been changed from 45 to 46 deg/sec
• Reduced by 5% gun dispersion during vehicle rotation
• Reduced ground resistance by 20%
• Changed the NORINCO 12150L engine tier was changed from 9 to 8
• Changed the aiming time for the 100 mm Type 59 gun from 2.86 sec to 2.6 sec
• Changed the 100 mm Type 59 gun elevation angle from -20 degrees to -18 degree
• Changed the 100 mm Type 59 gun depression angle from 7 degrees to 5 degree
• Changed the 100 mm Type 59 gun reloading time from 8.0 sec to 8.7 sec.
• Changed the damage value of the Chuan bei-412 shell from 230 to 250 points
• Changed the penetration value of the Chuan bei-412 shell from 175mm to 181mm
• Changed the damage value of the Chuan chao-412 shell from 230 to 250 points
• Changed the penetration value of the Chuan chao-412 shell from 235mm to 241mm
• Changed the tower traverse speed from 45 to 48 deg/sec

Type 62:
• Turning time of Type 62 suspension increased from 45 to 54
• Gun dispersion on move of Type 62 decreased by 16%
• Resistance of soil decreased by 20%
• Tier of NORINCO 12150L-3 engine change from 7 to 5
• Mass of the tank increased from 7400 to 7860 kg
• Type 62 moved to Tier 7
• Max forward speed increased from 50 km/h to 60 km/h
• Aiming time of Type 62-85TS changed from 2.29 sec to 2.3 sec
• Reloading time of Type 62-85TS changed from 5.71 sec to 5.7 sec
• Dispersion of Type 62-85TS decreased from 0.39m to 0.37 m
• Damage dealt by Po-365 shell increased from 160 to 180
• Armor penetration of Po-365 shell increased from 250mm to 250mm
• Damage dealt by Chuan bei-367 shell increased from 160 to 180
• Armor penetration of Chuan bei-367 shell increased from 130mm to 145mm
• Damage dealt by Sha bao-367 shell increased from 280 to 300 mm
• Rotation speed of Type 62 turret increased from 46 degree per second to 48 degree per second
• Durability increased from 690 to 880

FV215b:
• Gun dispersion on move increased by 25%
• Significantly increased the armoring of the tank
• Reloading time of 120 mm Gun L1A1 increased from 7.5 sec to 8.7 sec
• Dispersion of 120 mm Gun L1A1 increased by 14%
• Dispersion of 120 mm Gun L1A1 on turret rotation increased by 60%
• Dispersion of 120 mm Gun L1A1 increased from 0.32m to 0.33m
• Durability decreased from 2600 to 2500

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Der Typ 59 profitiert, aber der popelige Typ62 dürfte nun endlich seiner "Rolle" gerecht werden als kleiner Störer/Supporter.

Der Typ 62 wird ein Tier raufgesetzt wie ich gerade gelesen habe.

Wann werden die anderen unnützen Premium Tanks ala Tiger 8,8 mal gebufft,............

mfg.Blade
Zuletzt geändert von Blade am 29.11.2012, 19:30, insgesamt 1-mal geändert.

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