Battlefield 4

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Roland von Gilead
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Beitrag von Roland von Gilead » 13.12.2013, 10:32

Lord_Vader hat geschrieben:Meine Frau musste herzlich lachen. Danke roland. ^^ :lol:

Wenn man deinen Wohnort betrachtet, liegt es nahe das dir Jill sehr nahe steht (oder die Kühe? oO). :hehehe:

Schönen gruss an die Frau Gemahlin :hehehe:


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[FtN|GT] LeXuS
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Beitrag von [FtN|GT] LeXuS » 13.12.2013, 10:38

:lol: :popcorn:
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tequilio
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Beitrag von tequilio » 13.12.2013, 14:14

Hat sich die Lady Vader da angekackt?

:lol: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=nzHt8DcTQpI
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Lord_Vader
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Beitrag von Lord_Vader » 13.12.2013, 14:44

Ein Glück für Roland das seine Kuhbilder Fsk18 sind. :hehehe:



Mal zum Thema. Es ist ja nicht so das die Schnellspritzer nur gut spielen. Die spielen vor allem in Team. Wir spielen ja meist nur gegeneinander, und selbst im Squad nur zu 2. im Tank. Soll es in Zukunft nicht nur haue geben, sollten wir mal miteinander spielen. Auch wenn Brocken und Roland so gern billige Punkte an mit und DS farmen.
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Beitrag von [FtN|FH] Galli » 13.12.2013, 15:37

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Beitrag von ManiacAndy » 13.12.2013, 17:15

ich misch mich ungerne in die niemals endenden server Diskussion ein, aber einen wunsch muss ich dennoch äussern ;)

Bitte stellt das default setting mit Rush und/oder CQ und schaltet die Commander Slots mit dazu, damit ich armer Kerl abends nach der Dienstzeit auch etwas an unseren BF-FTN leben per IPad miterleben kann :)
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ftn|Broken Arrow
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Beitrag von ftn|Broken Arrow » 16.12.2013, 11:48

Neuer BF 4 patch wieder 900 MB gross.

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Beitrag von [FtN|GT] LeXuS » 16.12.2013, 12:13

ftn|Broken Arrow hat geschrieben:Neuer BF 4 patch wieder 900 MB gross.
Und ein neuer Server-Patch ist auch verfügbar.

Übrigens, Broken:

• UCAV Aufmunitionierungs-Intervall wird von 20 Sekunden auf 90 Sekunden angehoben

Oooooohh :D :hehehe:
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Beitrag von ftn|Broken Arrow » 16.12.2013, 12:14

WAS NEIN

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Roland von Gilead
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Beitrag von Roland von Gilead » 16.12.2013, 12:15

wer hat die kompletten release notes?
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Beitrag von [FtN|GT] LeXuS » 16.12.2013, 12:16

Roland von Gilead hat geschrieben:wer hat die kompletten release notes?
Es gibt noch keine.
Das war ein Auszug aus den Server-Patchnotes.
Die gibt es hier: http://battlelog.battlefield.com/bf4/de ... 9037/last/
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Beitrag von Roland von Gilead » 16.12.2013, 12:20

ftn|Broken Arrow hat geschrieben:WAS NEIN

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Beitrag von [FtN|GT] LeXuS » 16.12.2013, 14:42

http://battlelog.battlefield.com/bf4/en ... 6141/last/

We’ve rolled out a new PC game update and will continue to make improvements based on your feedback. The update includes fixes with the aim to increase the general stability of the game, and eliminates bugs that you may have experienced. It also includes an improvement to the so called “Netcode”.

Dec 16 PC Game Update Notes
-Fix for a crash that would cause the game to stall, resulting in a sound loop. This should eliminate most of the problems relating to this.
-Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents.
-Fixed one of the issues related to the so called “Netcode” (see below for details)
-Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members.
-Fix for graphical flickering appearing on terrain.
-Fixed the instance where players suddenly would transition into Spectator Mode while playing the Defuse game mode.
-Fix for a Defuse bug where none of the teams would win a round by letting the timer run out. -Fix for players getting stuck in the revive screen after being killed.
-Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived.
-Fix for the game mode specific ribbons being counted twice in the multiplayer progression.
-Made the NVidia 331.82 driver version mandatory for all players.
-Disabled DirectX 11.1 on NVidia cards that have outdated drivers.
-Fixed driver version not being properly detected on NVidia Optimus systems.
-Fixed a minor crash that could occur when bringing up the scoreboard.
-Fix for the issue where the game would get stuck in loading screen when players tried to join a Second Assault map without actually owning Second Assault.

“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.
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Beitrag von tequilio » 16.12.2013, 15:03

[FtN|GT] LeXuS hat geschrieben:http://battlelog.battlefield.com/bf4/en ... 6141/last/

We’ve rolled out a new PC game update and will continue to make improvements based on your feedback. The update includes fixes with the aim to increase the general stability of the game, and eliminates bugs that you may have experienced. It also includes an improvement to the so called “Netcode”.

Dec 16 PC Game Update Notes

-Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members.


-Fix for players getting stuck in the revive screen after being killed.
-Fix for players getting stuck in the kill camera after being revived.

-Made the NVidia 331.82 driver version mandatory for all players.

-Fixed driver version not being properly detected on NVidia Optimus systems.
-Fixed a minor crash that could occur when bringing up the scoreboard.


“Netcode” improvement
We’ve addressed the so called “Kill trading”. This refers to when two players fire at each other and, seemingly, both die at the same time. The time window where a bullet could cause damage from an already dead player is now calculated as intended, decreasing the timeframe when players with high latency could get a kill, even though they should be dead according to the server.
Bravo, wenns stimmt!
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Beitrag von Lord_Vader » 16.12.2013, 15:32

-Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents.

Armer Broken. :hehehe:
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